måndag 18 januari 2010

Trött.

Har haft en tuff dag på jobbet idag.
En lång dag med övertid kombiner
at med ett päron på hela dan.
Usch, det va tufft. När jag kom hem SLÄNGDE jag i mig 3 st
mackor. Efter det lagade gubben mat. Den slängde jag också i mig så fort att
jag plötsligt började må illa istället.
Det slutade med avv vi gick upp och la oss i sängen och tittade på film.
Nu mår jag li
te bättre igen.
Har glömt att berätta att vi va i Östersund hos svärfar över nyår.
Det va super trevligt
. Tack än en gång.
Skulle vara kul om man kunde börja skicka tackkort. Som man dessutom kanske gjort själv.
Jag som älskar att pysslar. Nä,nu måste jag bädda ner mig.
Klockan ringer 04.10 imån igen. Här är mina loppisfynd från Östersund.
Gubben va så snäll som stannade till på 2 st loppisar på väg hem.
Det va kanske mina glada fynd som höll mig vaken hela vägen hem ( 90 mil )
:) nattinatti.