onsdag 20 april 2011

Idag igen..

Som jag skrev igår. Att jag skulle titta in idag. Nu får jag nog fortsätta att blogga. Bara jag kommer igång. PLÖTSLIGT HÄNDER DET! :) Jag har inte påskpyntat nått här hemma än. Så jag hittade en bild från förra året.








Denna fula lampskärm hittade jag på en loppis för längesen. Jag tog bort tyget och snurrade ståltråd med lite pärlor runt.












Så nu hänger den här i trädgården. Över det nymålade planteringsbordet. I mina små trälådor har jag planterat lite vårlökar och i den ena har jag satt några jordgubbsplantor.






Och givetvis fick den söta jordgubbsflickan stå bland sina plantor.







Och här ville jag bara visa er vad jag hade för plan. Krukan målade jag förra helgen. Vet inte vad jag ska plantera i den. och under, runt om har jag planterat några rosor och vårlökar. Och några lammöron (heter dom så?) som jag fick av grannen förra året. jag hoppas dom klara sig. tycker dom är så mysiga.